Курсеви енглеског језика за најмлађе (4-6)
Савремена методологија наставе енглеског језика полази од става да са учењем страног језика треба почети у најранијем детињству. Стога се наши курсеви за најмлађе базирају на усвајању страног језика и активном учењу кроз игру уз помоц савремених аудио-визуелних средстава. У настави се користе најсавременији програми Института за стране језике у Београду, намењени овом узрасту.
Ђачки (7-14) курсеви енглеског језика
Настава је креирана на начин да се свако дете подстиче да напредује према својим способностима а у складу с групном динамиком. Темељи се на савременим наставним садржајима и провереним методама. Константно се прати напредак детета у свим језичким вештинама (читање, писање, слушање, говор). Поред учења језика, деца се упознају са културолошким и цивилизацијским обележјима језика који уче. На овом узрасту посебна се пажња посвећује развоју и неговању живог, социјалног језика кроз дијалоге и дискусије.
Такође, наставници помажу деци у реализацији школских програма за сваки разред.
Енглескои језик за одрасле
Наставни програм учења страног језика за одрасле усклађен је с европским референтним програмом (ЦЕФР), а његов саставни део чине европски прихваћени нивои језичких вештина. Полазници усвајају језичка знања кроз развој вештина читања, писања, слушања, говорне интеракције и говорне продукције. Нагласак је на комуникацији, дакле полазници се од самог почетка активно укључују у наставу, извођење наставе је интерактивно па се полазници стално охрабрују да на основу властитих предиспозиција, способности и усвојених знања доносе закључке (индукција-дедукција) о новим језичким структурама.
ЦЕФР Нивои
А1 ниво знања
- Разумевање (слушање) и говор - полазник је у могућности да схвати основне инструкције и има могућност укључивања у основну конверзацију о предвидљивој теми
- Читање - полазник може схватити најосновније поруке, инструкције или информације
- Писање - полазник може да испуни најосновније форме и да пише поруке које обухватају време, датуме и места.
А2 ниво знања
- Разумевање (слушање) и говор - полазник може да објасни једноставно мишљење или потребе у познатом контексту
- Читање - полазник може да разуме конкретне информације у познатом подручју као што су производи и знакови на једноставним писмима или извештај о познатим темама
- Писање - полазник може да попуни форме и да пише кратка једноставна писма или разгледнице везане за личне информације.
Б1 ниво знања
- Разумевање (слушање) и говор - полазник може да изрази мишљење о апстрактним или културолошким темама на ограничен начин или да да савете о познатој теми и да схвати инструкције или јавне изјаве
- Читање - полазник може да схвати рутинске информације и чланке као и генерално значење нерутинских информација о познатој теми
- Писање - полазник може да пише писма и поруке о познатим или предвидљивим темама.
Б2 ниво знања
- Разумевање (слушање) и говор - полазник може да прати и буде укључен у познату тему или конверзацију у прилично великом спектру тема
- Читање - полазник може да претражује текстове за релевантним информацијама и да разуме детаљне инструкције или савете
- Писање - полазник може да хвата белешке док неко други прича или да пише писма која обухватају нестандардне захтеве.
Ц1 ниво знања
- Разумевање (слушање) и говор - полазник може да буде укључен ефективно у семинаре и састанке у свом пољу делатности или да учествује у неформалној конверзацији са великим степеном течности, носећи се са апстрактним изразима
- Читање - полазник може да чита довољно брзо да прати академски курс, да прати медије ради информисања или да учествује у нестандардној преписци
- Писање - полазник може да припрема професионалне преписке, да хвата прилично тачне белешке на састанцима или да пише есеје који показују способности комуникације.
Ц2 ниво знања
- Разумевање (слушање) и говор - полазник може да саветује или да прича о комплексним или специфичним темама, схвата процене и да се са самопоуздањем носи са непријатним питањима
- Читање - полазник може разумети документе, преписке и извештаје, укључујући и најситније детаље комплексног текста
- Писање - полазник може да пише писма о било којој теми, да хвата белешке са састанака и семинара са добром изражајном прецизношћу.